Home

 

Pe 10 Octombrie s-a dat startul proiectulul CompetițIAA, ajuns anul acesta la a șasea ediție. Proiectul CompetițIAA a început în anul 2010, iar în total a adunat peste 600 de participanți și 53 de echipe finaliste.

Studenții și masteranzii pasionați de marketing și de comunicare, vor avea oportunitatea de a lucra în echipe de 3 sau 5 colegi, pe un brief real și de a participa la un pitch. Toți participanții vor primi feedback de la clienți, iar prin evaluarea ideilor, participanții își vor testa în timp real abilitățile în marketing și comunicare. Fiecare echipă câștigătoare va fi răsplătită cu un premiu a câte 500€, premiile totale însumând 3500€.

Pentru prima dată, ediția de anul acesta se va desfășura atât în București, cât și  în Cluj, astfel că pasionații de marketing și comunicare din cele două orașe se pot înscrie în competiția brief-urilor celor 7 clienți pe  www.competitiaa.ro până la 21 octombrie, ora 23:59.

Proiectul este organizat de asociația IAA Young Professionals și își propune ca în fiecare ediție să ofere studenților pasionați de marketing și de comunicare șansa  unei experiențe practice prin simularea unui pitch pentru 7 clienți importanți. Anul acesta participanții vor avea ocazia de a răspunde unui brief din partea unor clienți importanți ca: Accesa, Banca Transilvania, Visa (prin proiectele de educație financiară BaniIQ și Banii pe Net), Gillette, Sykes, Untold Festival și IAA (International Advertising Association).

 

afis-competitiaa-6

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s