Home

Povestea mea cu MERU începe cu Tudor, un băiat despre care poate am să vă mai vorbesc. Meru este una dintre cele mai frumoase cafenele pe care Iașul le poate avea, este situată pe Copou, exact lângă locuința mea, poate și de aceea m-am și atașat atât de mult de acest loc. Tudor este unul dintre cele mai tari, sensibile, pure și verzi sentimente din câte am întâlnit. Pentru prima dată am călcat în Meru cu Tudor, într-o toamnă, acum exact 2 ani. A fost magic. Decorul, muzica, vinul, povestea. Această poza este făcută împreună cu Tudor. Îl vedeți? Este exact în stânga mea. Dacă nu îl puteți vedea, atunci să știți că povestea este cea mai tare formă de magie, ea nu moare niciodată, iar magia există. La mulți ani MERU! Rămâi neschimbat.

1453374_10200985512461878_811770952_n

Lasă un răspuns

