Home

Cum a fost la FILIT 2014 ?

Aflat la editia a II-a, Festivalul International de Literatura si Traducere Iasi, a fost pentru mine intalnirea cu mine. Spun asta pentru ca mi-a oferit ocazia sa observ, sa ascult, sa descopar, poate altfel decat credeam, oameni precum Norman Manea, Nicolae Manolescu, Guillermo Arriga si Mircea Cartarescu.

Cel care m-a marcat cel mai mult, in adolescenta, dar m-a emotionat si prezenta sa in Iasi pe scena Teatrului National, a fost Mircea Cartarescu. Am scris in urma cu ceva vreme pe blog despre Mendebilul, prietenul sau din Nostalgia. Mi-a facut mie, si cred ca si celor din sala o surpriza, atunci cand a recitat din Mendebilul.

Doua lucruri imi sunt, si cred ca imi vor ramane mereu foarte dragi, toamna si Iasul. Obligatoriu in aceasta combinatie de cocktail cultural.

Oamenii vin si pleaca. E un fapt. Ceea ce ramane….este.. de fapt ce nu este efemer ?

 

Multumesc FILIT din tot sufletul pentru serile pe care mi le-ai daruit, din nou.

 

10715791_835439613173022_1367588385_n

 

Lasă un răspuns

