Home

In mod normal ar fi trebuit sa scriu un articol fashion despre ce purtam in aceasta iarna, insa un straniu sentiment a intervenit. Poate ca e de vina ceaiul, muzica, cartea pe care o citesc acum, poate lumina veiozei, poate fereastra din fata mea ca un drum spre imagini …nu stiu..

Cert este un lucru….am 23 de ani si imi este un dor teribil de copilarie…mi-e dor de anii aceia, inca din scoala generala,anii de liceu..timpul petrecut la cercul de sah, de bucuresti, de mare…de mine. Cred totusi ca nostalgia asta a mea tine si de vremurile in care am ajuns sa traim. Vremuri in care notiuni precum prietenia, respectul, increderea si admiratia sunt pierdute sub semnul superficialitatii intr-o forma efemera inainte de a se fi nascut.

Tot ce imi doresc e sa imi pastrez prietenii pe care ii am deja si sa fiu suficient de deschis si sceptic in a imi forma altii noi.

37060_10201023167963242_1950886695_n

Lasă un răspuns

