Home

Pentru mine finalul verii si inceputul toamnei, semnifica de fiecare data, un nou inceput, un nou capitol, un nou an. Mereu simt asa in parg de toamna, poate ca toamna e altfel fata de celelalte anotimpuri, e un intermediar intre o vara agitata si o iarna geroasa, e ca o sala de asteptare. O incapere in care iti sunt adunate toate regretele, dezamagirile, iubirile de-o vara, dar si visele, asteptarile, speranta ca ce e mai bun abia de-acum urmeaza.

Astazi incepe toamna, e duminica, e liniste. Parca prea liniste si culmea e si duminica. Nici o alta duminica nu a mai fost asa, atat de linistita. Masinile nu se aud, oamenii nu se vad, pana si cainele meu continua sa doarma. E ceva in aer, plueste un sentiment intr-o ceata cu soare. Ceata joaca rolul unei cortine ce sta sa cada peste vara, iar soarele ca un reflector care palpaie a final de piesa…

Cum toamna semnifica un nou an pentru mine, as dori sa ii transmit unui prieten ca dragostea, afectiunea, respectul sau admiratia nu sunt stari efemere si ca deseori trebuie sa muncesti pentru a le castiga din partea oricui. Talentul este un har, dat de Dumnezeu, si este de datoria noastra, umana, sa il exploatam atat de mult, incat, prin noi, prin ceea ce facem, sa daruim lumii o parte din noi. Asa cum un actor, prin interpretarea lui, da nastere unui personaj, care ne face sa visam pret de cateva ore o alta lume, o lume a lui. Asa cum un tenismen loveste mingea cu forta pentru a castiga un punct, iar arena se ridica in picioare, aplaudand genialitatea unghiului ales. Asa cum un pusti de 15 ani te poate fascina prin modul cum gandeste, cum vede lumea, viata, viitorul, sau mai mult decat atat, prezentul…te face sa uiti si sa traiesti acolo, acel sentiment la nesfarsit, chiar daca asta inseamna ore de vorbit la telefon.

„Şterge-mă din telefonul tău,
Acolo unde eram pune o liniuţă
Sau poate un semn de întrebare
Pentru toate întrebările la care
Nu ţi-am răspuns sau n-am vrut
Sau mai bine pune un punct
Un punct şi de la capăt cu altul,
Şterge-mă din telefonul tău,
Iar dacă printr-o întâmplare
Te-aş suna, pune-l să tacă
Să tacă frumos, deplin şi îndelung
Să nici nu ştii că te-am sunat
Aşa am să devin un apel ratat
Fără sunet, fără melodie,
Şterge-mă din telefonul tău
Şi aşa nu mai sunt demult acolo
Rămăsesem un număr şi atât
S-a dus vremea, a trecut
Când odată cu numele meu
Ţi se aprindea sufletul
Şi aveai lumea la picioare,
Şterge-mă din telefonul tău
Nu pentru azi, pentru totdeauna
N-am ce să mai caut pe-acolo
Ca un număr rătăcit şi rătăcitor
Un număr al tuturor şi al nimănui
De parcă nu ţi-aş fi spus
Că eu sunt numărul tău,
Şterge-mă din telefonul tău,
Lasă un loc liber, fără nimic
Ca un spaţiu gol, necompletat
Şi atunci când îţi va fi greu
Selectează-l şi apasă pe el
O să sune într-una, la nesfârşit,
Numărul tău l-am divertat
Spre o planetă pustie, ca şi sufletul tău.”

O toamna plina de noi inceputuri sa aveti !

3 gânduri despre „Emotie de toamna

Lasă un răspuns

