Home

Irving Penn este un motiv pentru care iubesc fotografia. Cred ca ceea ce spunem este mult mai important decat modul cum spunem, continutul primeaza in detrimentul metodei. Totusi, este remarcabil faptul ca poti surprinde „clipa”, cu ajutorul aparatului de fotografiat. O fotografie in care nu apare un star, ci un om simplu, dar executata cu talent si creativitate, poate vinde mult mai mult decat una in care apare o vedeta. Iar cand spun „vinde” ma refer la sensul de a surpinde ochiul si  de a iti pune imaginatia in miscare prin metoda vizuala, numita arta, fotografia.

Fotografia reprezinta, pentru mine, puntea dintre sentimente si dorinta de a le imparti cu ceilalti. De la 13 ani, varsta la care m-am jucat prima data cu un aparat foto, am incercat mereu sa transpun in fiecare fotografie, un sentiment. Fie el, de fericire, tristete, fashion sau unul care sa te indemene la visare, cred ca am fost un lider al generatiei mele datorita numarului mare si divers de persoane, pe care am reusit sa le adun in jurul meu._MG_8512edtIMG_9657edt

564948_3909770384571_1291514341_n

268306_3543067057217_107361520_n

58773_1405888629092_1857486_n

Lasă un răspuns

