Home

Uneori suntem atat de mari in lumea noastra, caci cu totii avem una, dar atat de mici in realitatea cotidiana.

V-ati pus vreodata intrebarea daca ar trebui sa ii multumiti unei persoane pentru ceea ce sunteti astazi, care ar fi aceasta ?

Am doar 20 de ani, dar sa stiti ca maturitatea nu se masura in ani de viata, ci mai degraba in experiente de viata, in momente intese, in povesti ascultate de la altii, in sfaturile de care am tinut cont, in numarul de persoane memorabile pe care le-am intalnit, in recunostinte aduse de unii si altii tie ca om, drept multumire pentru faptele rele pe care le-ai putut face, dar nu le-ai facut, pentru ca nu-i asa, esti un om bun.

Observ de ceva vreme ca unii se complac in propria mediocritate, ba chiar ne dam intalnire in club pentru a ne cunoaste unii cu altii, dansam, radem, glumim, barfim si de ce nu mai putem arunca si cu cate o bricheta dupa altii pe strada.

Din micul meu locas unde ma aflu acum, la lumina unei lampe si asa chioare de lumina, m-am decis sa ii multumesc unei persoane care mi-a fost mereu alaturi si pe care o voi purta mereu pe rand in inima mea, sufletul meu si mintea mea.

Este vorba despre acea persoana, de care nu prea vrei sa auzi, te streseaza, te suna, te intreaba unde esti si ce faci. Despre acea persoana care nu doarme nopatea daca nu stie ca esti bine si care se culca usurata ca i-ai dat macar un beep. Despre acea persoana care uneori iti este rusine sa iesi cu ea pe strada pentru ca nu-i asa, trecerea anilor imbatraneste pe oricine. Despre acea persoana care macar odata ai plans pe umarul ei, atunci cand ai luat note proaste, colegii radeau de tine, sau nu te primeau in grupul lor atat de „jmecher”.Desprea acea persoana careia mereu i-ai spus micile tale planuri cu privire la schimbarea lumii de maine, iar ea ta asculta pana la final, si acest simplu fapt te indemna sa crezi mai tare in tine. Despre acea persoana care mereu iti dadea bani sa iti cumperi porcariile pe care alti copii le aveau, iar tu tanjeai dupa ele. Despre acea persoana care iti punea o carte in mana si te indemna sa o citesti, a mea a fost„Singur pe lume”. Despre acea persoana care plangea la capatul patului tau de fiecare data cand ai fost bolnav si alerga noptile dupa farmacii deschise. Despre acea persoana care te-a luat mereu cu ea peste tot ca sa iti arate lumea si sa te invete ce e bine si ce e rau. Despre acea persoana care dupa ani si ani va trebui sa o tii la brat pe strada fie pentru ca merge prea incet, fie ca o dor toate cele. Despre acea persoana pentru care mereu te vei intoarce de oriunde ai fi sa aprinzi o lumanare la mormantul ei. Despre acea persoana in bratele caruia de fiecare data ai fugit atunci cand ai avut un vis urat.

Unii dintre noi nu au parinti, fie au murit, fie au fost abandonati, fie ei exista dar nu au avut parte de sentimente familiale, fie ei au fost mereu alaturi dar nu si-au dat seama.

Multumesc mama, pentru ca aseara ai fost alaturi de mine !

2 gânduri despre „Multumesc

  1. la cei 19 ani ai mei in care eu cred ca toata lumea gandeste ca mine in luarea deciziilor si in gandirea de zi cu zi, eu fiind de la tara am crezut ca eu am ceva , in sfarsit am gasit pe cineva cu care as avea marea placere daca i-as putea strange mana si as putea discuta macar 5 min.Nu credea ca la simpla citire a catorva randuri m-i se poate intampla sa ma faca in asa fel incat sa imi curga si o lacrima si sa m-i se faca si pielea de gaina intrucat cele spune pe aceasta pagina intr-o ordine sau alta m-i s-au intamplat de nenumarate ori si parca si acum imi aduc aminte de ele .Inca odata as dori doar daca nu deranjez si este posibil sa dicutam prin orice mijloc posibil de comunicare dorit de tine .Multumesc foarte mult pentru intelegere!daca se poate iti pot da si un nr de telefon asta numai daca doresti sa purtam o discutie.Multumesc inca odata!

Lasă un răspuns

