Home

Nu am mai scris de mult, asa ca acum profit.

La Iasi a venit toamna si un sentiment de noastalgie ma incerca. Imi este foarte dor de Bucuresti, poate nu atat de mult de oras cat de oamenii de acolo si de prietenii pe care ii am.

Tocmai am terminat de citit JURNAL de Oana Pellea, o carte splendida care m-a facut sa realizez cat de importanta devine familia odata cu inaintarea in varsta si de cat sacrificiu trebuie sa fii capabil daca iti iubesti cu adevarat profesia.

Anotimpul dublat de ultima carte citita, accentueaza starea mea de nostalgie, dar mai degraba cred ca e o stare de regasire spirituala. Multe lucruri bune mi s-au intamplat in ultima vreme, mai cu seama luna asta octombrie, in care sunt nascut. A ramas o saptamana pana sa implinesc 21 de ani.

21 de ani care au fost fabulosi.

21 de ani in care am trait intens fiecare clipa.

21 de ani in care am iubit, am plans, am suferit.

21 de ani care intr-un final m-au trezit la realitate.

21 de ani in care am invatat atat de multe de la atatia oameni pe care viata mi i-a scos in cale.

21 de ani in care am realizat ca dintre valorile cele mai de pret singura care conteaza sa o ai este: iubirea.

21 de ani in care am reusit sa imi stabilesc prioritatile profesionale.

21 de ani in care am intalnit starea de care imi era cel mai frica, maturizarea.

21 de ani in care mi-am pierdut cel mai bun prieten, pentru ca Dumnezeu l-a iubit atat de mult incat la luat sus, langa El.

21 de ani pe care i-am petrecut alaturi de famile si prieteni.

21 de ani pe care, cred eu nu i-am irosit degeaba, iar folderul CV a mai crescut.

21 de ani au trecut, iar ce-i mai bun abia de-acum urmeaza…

Lasă un răspuns

